Radionica: Goran Edi Tadić

Nedelja primenjene umetnosti Kaleidoskopa kulture u Novom Sadu započeće radionicom Make the logo bigger – kreiranje vidljivog brenda, koju će 19. septembra u 20 časova, u Kulturnoj stanici Rumenka, održati Goran Edi Tadić, popularni grafički dizajner, ilustrator i bubnjar.

O radionici: Sa zahtevom da se poveća logo na nekom rešenju se susreo verovatno svaki grafički dizajner tokom svoje karijere. Tema predavanja će biti kako suštinski „povećati logo“, tj. učiniti brend vidljivim i prepoznatljivim kroz proces dizajna identiteta i oglasnih rešenja. Kroz razne primere iz prakse biće reči o kreiranju zaštitnog znaka i drugih bitnih elemenata vizuelnog identiteta, kao i slogana, oglasnih vizuala. Jako je bitno u postupku stvaranja i oglašavanja brenda imati u vidu krajnje ciljeve: uspešno predstavljanje u javnosti koje će omogućiti prepoznatljivost, sticanje svesti o brendu i uspostavljanje emocionalne veze sa korisnicima.

Goran Edi Tadić se dizajnom počeo baviti devedesetih godina, kada je diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti. Do danas, realizovao je oko hiljadu rešenja iz oblasti grafičkog dizajna, a pored toga bavi se i ilustracijom. Tokom svoje uspešne karijere je učestvovao u stvaranju identiteta nekih od uspešnijih srpskih brendova – Nectar, Jaffa O’Cake, Verde, Doncafe, Porsche Leasing i brojne druge. Izlagao je na više grupnih izložbi, a sada će se predstaviti i novosadskoj publici na radionici u okviru ćšestog Kaleidoskopa kulture u Novom Sadu.

Partner Kaleidoskopa kulture je Erste banka

The event is finished.

Datum

19. сеп 2023.
Završen!

Vreme

20:00

Lokacija

Kulturna stanica Rumenka
Kulturni Centar Rumenka, Руменка
Internet adresa
http://www.kcrumenka.rs/

Organizator

Fondacija „Novi Sad – Evropska prestonica kulture”
Internet adresa
https://novisad2022.rs/